Welkom op Boeklezers.nl

Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »

Meedoen

Boeken

Un Buen Servicio Ya No Basta
Un Buen Servicio Ya No Basta
Cuatro Principios del Servicio Excepcional al Cliente »
 
 
 
 
 

Discovering the Soul of Service
Discovering the Soul of Service
In this text Leonard Barry goes beyond the scope of his previous works on service quality to show how flourishing service companies can sustain their success... »
 
 
 
 
 

Como Descubrir el Alma del Servicio
Como Descubrir el Alma del Servicio
Los Nueve Motores del Exito Empresario Sostenido = Discovering the Soul of Service »
 
 
 
 
 

Management Lessons from Mayo Clinic
Management Lessons from Mayo Clinic
Offers an inside look at the Mayo Clinic. This work explains how Putting »
 
 
 
 
 

On Great Service
On Great Service
A Framework for Action »
 
 
 
 
 

Marketing Services
Marketing Services
Competing Through Quality »