Welkom op Boeklezers.nl

Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »

Meedoen

Boeken

Probleemgestuurd leren
Probleemgestuurd leren
Het studieboek Probleemgestuurd leren licht helder en overzichtelijk toe hoe de methode probleemgestuurd leren werkt en leert je welke vaardigheden nodig zij... »
 
 
 
 
 

Academic Writing Skills
Academic Writing Skills
Many students find it difficult to write good, readable texts. Academic Writing Skills breaks down the writing process into various skills that students can ... »
 
 
 
 
 

Zelf leren schrijven
Zelf leren schrijven
Veel studenten blijken niet in staat te zijn goede, leesbare teksten te schrijven. In de cursus Zelf leren schrijven wordt het schrijfproces ontrafeld in ver... »
 
 
 
 
 

Vaardigheden in psychodiagnostiek
Vaardigheden in psychodiagnostiek
Psychodiagnostiek is een complex maar belangrijk onderdeel van het werk van psychologen en (ortho)pedagogen. Daarom zijn de online modules 'Vip's' van Vaardi... »
 
 
 
 
 

Vaardigheden in psychodiagnostiek
Vaardigheden in psychodiagnostiek
Psychodiagnostiek is een complex maar belangrijk onderdeel van het werk van psychologen en (ortho)pedagogen. Daarom zijn de online modules 'Vip's' van Vaardi... »
 
 
 
 
 

Zelf leren schrijven
Zelf leren schrijven
Veel studenten blijken niet in staat te zijn goede, leesbare teksten te schrijven. In de cursus Zelf leren schrijven wordt het schrijfproces ontrafeld in ver... »
 
 
 
 
 

Zelf leren schrijven voor economie en bedrijfskunde
Zelf leren schrijven voor economie en bedrijfskunde
Voor veel studenten kan het schrijven van een academische tekst een uitdaging zijn. Echter, door goed te oefenen is academisch schrijven een vaardigheid die ... »
 
 
 
 
 

Zelf leren schrijven
Zelf leren schrijven
Veel studenten vinden het lastig goed gestructureerde en leesbare teksten te schrijven. In de cursus Zelf leren schrijven wordt het schrijfproces ontrafeld i... »