Welkom op Boeklezers.nl

Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »

Meedoen

Boeken

Service excellence
Service excellence
'Service excellence' is STIMA Marketing Book of the Year 2016 geworden en in de top 3 geëindigd van de PIM Marketing Literatuurprijs 2016.<br/><br/>Een emot... »
 
 
 
 
 

Coaching Relationships
Coaching Relationships
The Relational Coaching Field Book »
 
 
 
 
 

Integraal klachtenmanagement
Integraal klachtenmanagement
Inspiratiebron voor klantloyaliteit, merkreputatie en kwaliteitsverbetering. »
 
 
 
 
 

De Tao van Service
De Tao van Service
Service. Voor klanten steeds vaker van doorslaggevende betekenis. Het kan de relatie máken maar ook breken. Organisaties pretenderen dat ze 'service hoog in... »
 
 
 
 
 

Excelleren in Service
Excelleren in Service
Hoe maak je de omslag naar een uitzonderlijke serviceorganisatie die klanten en medewerkers blijvend weet te boeien en binden? 'Excelleren in Service' beschr... »
 
 
 
 
 

The Consulting Process As Drama
The Consulting Process As Drama
Learning from King Lear »
 
 
 
 
 

Integraal Klachtenmanagement
Integraal Klachtenmanagement
Inspiratiebron voor klantloyaliteit, merkreputatie en kwaliteitsverbetering. »