Coby Poelman - Duisterwinkel heeft een recensie geschreven over
De thuiskomst door
Anna Enquist.
“Een prachtig boek, heel realistisch geschreven met veel poëtische beeldtaal erin verweven.
Het nodigde uit tot het schrijven van 2 gedichten n.a.v. dit boek:
...” » Score :
31 Maart 2014, 16:09:42