Zon*nebloemen1010 heeft een recensie geschreven over
Het Achterhuis door
Anne Frank.
“Het boek wekt al je gevoelens van meeleven en meelijden.Vooral als je weet hoe het daarna is gelopen.Maar ajb niet nog meer films,ton.stukken over Anne.
” » Score :
7 April 2014, 16:58:08