Geralien heeft een recensie geschreven over
De noodkreet in de fles door
Jussi Adler-Olsen.
“Het blijft een super goede schrijfster. Af en toe een beetje trage schrijfstijl. Maar omdat het spannend is blijf je door lezen. Ook altijd een verrassend einde...” » Score :
15 April 2014, 20:59:46