toorntje heeft een recensie geschreven over
De thuisreis door
Rosamunde Pilcher.
“Wat een dikke pil was dit zeg,maar zo de moeite waard,je moet hier echt de tijd voor nemen en van genieten want dat is het boek echt waard.Het draait allemaal o...” » Score :
8 Mei 2014, 12:51:35