Ineke Albers-vd Molen heeft een recensie geschreven over
De kraamhulp door
Esther Verhoef.
“Een heerlijk spannend boek, haar achtste alweer. Veel is er al over gezegd en geschreven. Wat moet ik daar nu nog aan toevoegen!! Ga het gewoon lekker lezen, ma...” » Score :
15 Mei 2014, 17:24:32