Lauretjuh Vorstenbosch heeft een recensie geschreven over
Tegenlicht door
Esther Verhoef.
“Zeer mooi boek en goed geschreven. Het is een boek waarin je wilt blijven lezen en als je dan toch moet stoppen je de volgende keer weer weet waar het over ging...” » Score :
18 Februari 2015, 18:57:29