bibi_92 heeft een recensie geschreven over
Het meisje in de trein door
Paula Hawkins.
“ik hoor veel reacties over het boek goede en minder goede . en jammer genoeg hoor ik bij het minder goede ik weet niet wat ik er echt van moet vinden . en vind ...” » Score :
15 Juli 2015, 11:27:42 - 1 pluim