Home
Leden
Boeken
Auteurs
Clubs
Naam ontvanger
E-mail ontvanger
Bericht
Hoi, Ik wilde je even wijzen op het boek: Neuromarketing: Was passiert im Kopf des Konsumenten? Ein Einblick in die Neuroökonomie und deren Nutzen für die Marktforschung door Felix Ilse. http://www.boeklezers.be/boeken/Neuromarketing%3A+Was+passiert+im+Kopf+des+Konsumenten_+Ein+Einblick+in+die+Neuro%C3%B6konomie+und+deren+Nutzen+f%C3%BCr+die+Marktforschung/9783955490652 Groeten,
Inloggen /
Meedoen
Vergeten?
Bestsellers
Topshow
Mooie meisjes
Dit kan niet waar zijn..
Het meisje in de trein..
Powerfood - Van Friesland naar..
Alle bestsellers »
Ideeënbus
Help mee Boeklezers.nl te verbeteren, laat hier je goede idee achter! (Kunnen alleen de beheerders lezen)