Welkom op Boeklezers.nl

Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »

Meedoen

Populaire boeken

 
» » »
 



Reclame: dood of levend
Reclame: dood of levend door Fons van Dyck
Wat is de meerwaarde van reclame in een snel veranderende wereld? Merken, marketing en reclame staan vandaag onder druk. De meerwaarde van reclame staat meer da... »
 
 
 
 
 

Fe.losofie / Fe.nomenaal
Fe.losofie / Fe.nomenaal door Fe
een andere kijk op reclame / het persoonlijke verhaal van een reclamevrouw... »
 
 
 
 
 

De top 500+ adverteerders.12
De top 500+ adverteerders.12 door Renske Kaldewaij
Wees als accountmanager bij een bureau ieder jaar vezekerd van de laatste cijfers en informatie over (potentiĆ«le) klanten en hun branche. Zo kun je een beter aa... »
 
 
 
 
 

Ik ben een direct verantwoordelijke
Ik ben een direct verantwoordelijke door Carlo Mantels
 »
 
 
 
 
 

Merken bouwen met content
Merken bouwen met content door Aart Lensink
 »
 
 
 
 
 

Eye-catching
Eye-catching door Sophie Boerman
 »
 
 
 
 
 

Van oude merken, de dingen die voorbijgaan
Van oude merken, de dingen die voorbijgaan door J. Hoekstra, P. Zwaal & W. Hoekstra-Klein
... »
 
 
 
 
 

Plint Brochure
Plint Brochure door
 »
 
 
 
 
 

Samen naar een gezond en gelukkig leven
Samen naar een gezond en gelukkig leven door Niels Bosman
 »
 
 
 
 
 

Wie werkt waar in de reclame
Wie werkt waar in de reclame door Onbekend
In deze uitgave van Wie Werkt Waar in de Reclame wordt een zo volledig mogelijk overzicht verschaft van alle mensen de werkzaam zijn in de bureauwereld met verm... »