Welkom op Boeklezers.nl

Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »

Meedoen

Populaire boeken

 
» » »
 



Psychologie. van ervaring tot gedrag
Psychologie. van ervaring tot gedrag door G. Cuyvers
... »
 
 
 
 
 

Basisboek logistiek
Basisboek logistiek door R. Pieters
... »
 
 
 
 
 

Indische sporen
Indische sporen door C. Achour-Vuurman
Ruim zestig jaar geleden kwam er een eind aan de koloniale relatie tussen Nederland en het toenmalige Nederlands-Indië. Sinds die tijd zijn grote aantallen Ind... »
 
 
 
 
 

Erfgoed Onderwijs op de basisschool
Erfgoed Onderwijs op de basisschool door M. Thomese
Dit boek biedt pabostudenten en leerkrachten zicht op de actuele plaats en mogelijke aanpak van erfgoededucatie binnen het basisonderwijs. Met erfgoededucatie k... »
 
 
 
 
 

Ethiek in sociaalagogische beroepen
Ethiek in sociaalagogische beroepen door J. Rothfusz
Maatschappelijk werkers, sociaalpedagogisch hulpverleners, pedagogen en cultureel werkers verlenen hulp en diensten aan mensen die kwetsbaar zijn. Hierbij spele... »
 
 
 
 
 

Conflictmanagement
Conflictmanagement door E. Giebels & M. Euwema
In Conflictmanagement worden elementaire en recente wetenschappelijke inzichten op praktische en herkenbare wijze beschreven. De auteurs benadrukken verder het ... »
 
 
 
 
 

Doceren in de Multiculturele samenleving
Doceren in de Multiculturele samenleving door Lisette van Putten & M. Meerman
De wereld om ons heen is groter geworden en de samenstelling van de Nederlandse bevolking diverser. Dat is duidelijk in het straatbeeld te zien maar ook aan pop... »
 
 
 
 
 

De gouden eeuw
De gouden eeuw door
D.H. Kortekaas
E.R. Sekeris
KLAAR!
Zo zie je maar, Vera. Een goed boek hoeft niet dik te zijn.
Mijn tas is toch al zwaar genoeg.... »
 
 
 
 
 

JSW boek Onderwijsverhalen
JSW boek Onderwijsverhalen door V. Klabbers
... »
 
 
 
 
 

Pedagogiek in beeld
Pedagogiek in beeld door
een inleiding in de pedagogische studie van opvoeding, onderwijs en hulpverlening... »