Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Empathie werkt door Bart De Leeuw & Mieke Fonck <P>Onze wereld wordt de laatste jaren stevig door elkaar geschud. We bevinden ons in een tijdperk waarin het lijkt alsof mensen steeds meer moeite hebben om con... »
Handboek AI voor marketing en groei door Patrick Petersen <p><b></p><p>“Het hybride handboek behandelt de inzet van AI en digitale marketing, de optimalisatie van de klantbeleving, contentcreatie en data-analyse om zo ... »
Own your story. Or someone else will. door Ianka Fleerackers <p>Personal branding in het bedrijfsleven, het lijkt ongepast en egotripperij, of dat is alvast de opvatting van velen. En toch is het een sterk instrument in j... »
Hoe maak je van Instagram jouw succes? door Dylan Oemar Said & Jop Klouwens Sociale media is tegenwoordig niet meer weg te denken. Van sociale media is Instagram één van de belangrijkste effectiefste platformen voor een bedrijf of organ... »
Do tell door Ann Maes, Bart Lombaerts & Chris Van Gils <p><em><strong>Winnaar PIM Marketingliteratuurprijs 2024
BAM Marketing Book of the Year 2024</strong></em></p> <p>Hoe communiceer je over je inspanningen ... »