Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Startup funding door Sjoerd Mol & Thomas Mensink Veel startups zoeken vroeg of laat een investering. Hoe pak je dat het beste aan? Hoe bereid je je voor? Hoe kom je in contact met de juiste investeerders? Hoe ... »
Soms is alles wel eens waar door Toon Gerbrands Ontdek managementlessen van Toon Gerbrands die zich bewezen hebben tegenover managementtrends en goeroes.MEER ZOALS DITVind je dit interessant? Klik voor meer o... »
De geluksfabriek door Clemens Colsen & Maurits Bruel De economische groei en krapte op de arbeidsmarkt dwingen organisaties ertoe beter te luisteren naar en te reageren op de wensen van werknemers. Terwijl in de b... »
Mood maker door J. Hokkeling Gastheerschap en gastvrijheid staan volop in de belangstelling binnen de dienstverlening: het leidt tot loyale klanten, tevreden medewerkers en een hoger rendem... »
Human2Human: de nieuwe klantrelatie, herziene editie door Danielle de Jonge <p>Vergeet Business2Business en Business2Consumer. Klanten verwachten steeds meer van leveranciers en dat vraagt om een eigentijdse manier van klantgerichtheid ... »
Werken zonder ruis door André Kalden & Myra van Zwieten <p>Het belang van een professionele omgangscultuur wordt steeds meer onderkend. Pesten, intimidatie en ander grensoverschrijdend gedrag horen daar niet bij. Maa... »
De Winst van Purpose door Henk W. Volberda, Jatinder S. Sidhu & Kevin Heij Hoe maatschappelijk bewust zijn Nederlandse ondernemingen? Twee op de drie ondernemingen bestaan alleen op basis van economische motieven. In een tijdperk waarb... »
Futurize door André de Waal & Julie Linthorst <p>Megatrends en disruptors worden vaak ervaren als bedreigingen voor toekomstige organisatiegroei of zelfs voor het voortbestaan van de organisatie. Maar dat i... »