Welkom op Boeklezers.nl

Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »

Meedoen

Populaire boeken

 
» » »
 



Ik wil nu echt aan de slag met marketing
Ik wil nu echt aan de slag met marketing door Frank Den Hartog & Lex Bergers
 »
 
 
 
 
 

Sales Mindset
Sales Mindset door Edo Boonstra & Roy Sijgers
 »
 
 
 
 
 

Bloeiende online praktijk lancering
Bloeiende online praktijk lancering door Sandra Derksen
Als jij streeft naar persoonlijke begeleiding van cliënten vanuit een online praktijk dan heb je het juiste boek in handen. In haar inmiddels vijfde boek Bloeie... »
 
 
 
 
 

Waarde creëren met big data-analytics
Waarde creëren met big data-analytics door Edwin Kooge, Natasha Walk & Peter Verhoef
- Duidelijke en uitgebreide stappenplan voor big data;<br/>- biedt overzicht en analysemogelijkheden;<br/>- gaat uit van het Big-datawaardecreatiemodel;<br/>- d... »
 
 
 
 
 

Strategische en operationele marketingplanning-Kernstof B
Strategische en operationele marketingplanning-Kernstof B door Allert de Geus, Gerbrand Rustenburg & Ton de Gouw
- Standaardwerk op het gebied van marketingplanning;- sluit aan op de meest actuele NIMA-B exameneisen (2019);- veel praktijkvoorbeelden en cases.Strategische e... »
 
 
 
 
 

Rocket surgery made easy
Rocket surgery made easy door Steve Krug
Het idee dat een gebruiker als vanzelf zijn weg moet kunnen vinden op je site is al jaren bekend. En het is ook al jaren bekend dat het enorm loont als je je si... »
 
 
 
 
 

Perspectief hebben
Perspectief hebben door Hans (J.D.P.) Prof. dr. Kasper
 »
 
 
 
 
 

Retail - De digitale hysterie voorbij
Retail - De digitale hysterie voorbij door Gino van Ossel
<p>De digitale revolutie heeft de klant veeleisender dan ooit gemaakt. Snelheid, transparantie en hyperpersonalisatie zijde norm. Steeds meer merkfabrikanten ve... »
 
 
 
 
 

Positioneren
Positioneren door Cees van Wijk, Jaap van der Grinten & Rik Riezebos
Positioneren is een marketingtechniek die helpt de beeldvorming rond een product, dienst of organisatie proactief te sturen. In onze multimediale samenleving is... »
 
 
 
 
 

Citymarketing
Citymarketing door Ingrid Frenier
 »