Welkom op Boeklezers.nl

Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »

Meedoen

Populaire boeken

 
» » »
 



Mediafeitenboekje Nederland
Mediafeitenboekje Nederland door E.G. Rietberg & I. Klaver
 »
 
 
 
 
 

Zapklare Brokken
Zapklare Brokken door Hanneke van Dijk
De reclame is een bijzondere bedrijfstak. Je kunt er net zoveel verdienen als een hersenchirurg zonder ooit iets geleerd te hebben. Wat je nodig hebt is talent,... »
 
 
 
 
 

Mediafeitenboekje Nederland
Mediafeitenboekje Nederland door E.G. Rietberg
 »
 
 
 
 
 

Mediafeitenboekje Nederland
Mediafeitenboekje Nederland door E.G. Rietberg
 »
 
 
 
 
 

Reclame: dood of levend
Reclame: dood of levend door Fons van Dyck
Wat is de meerwaarde van reclame in een snel veranderende wereld? Merken, marketing en reclame staan vandaag onder druk. De meerwaarde van reclame staat meer da... »
 
 
 
 
 

Retailinspiratie
Retailinspiratie door Pieter Brusman
 »
 
 
 
 
 

The cross channel challenge
The cross channel challenge door Dirk van Eunen & Rene Spaanderman
 »
 
 
 
 
 

Conceptdenken
Conceptdenken door Gaby Crucq-Toffolo & Sanne Knitel
In onze mediamaatschappij worden we overladen met informatie, entertainment, reclame en marketingboodschappen. Organisaties en merken die overeind willen blijve... »
 
 
 
 
 

Reclame: dood of leven
Reclame: dood of leven door Fons van Dyck
Wat is de meerwaarde van reclame in een snel veranderende wereld? Merken, marketing en reclame staan vandaag onder druk. De meerwaarde van reclame staat meer da... »
 
 
 
 
 

Publicite morte ou vive
Publicite morte ou vive door Fons van Dyck
 »