Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Merkdisruptie door Frank Haveman, Jeroen Cremer & Richard Otto 'Merkdisruptie' is het eerste boek dat behalve de technologische revolutie ook de seksuele-, psychologische- en sociologische- revoluties beschrijft, die een ... »
De reis door het Rijk van Koning Klant door Harald Pol Kwaliteit en klantgerichtheid zijn de garantie voor tevreden, terugkomende klanten. Om hun klantgerichtheid te verbeteren, investeren bedrijven veel tijd en gel... »
Eén fan per dag door Jos Burgers Met ‘gewoon’ tevreden klanten schiet je weinig op. Wat je wilt, zijn fans. Want fans bevelen je aan bij anderen, zijn trouw en minder prijsgevoelig, denken graa... »
Bingemarketing door Carlijn Postma Hoe bouw je een merk in een tijd waarin de hoeveelheid informatie groter is dan ooit en waarin de media zo versnipperd zijn dat je je publiek amper nog kunt ber... »