Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Scoren met je beursdeelname door Michel Rijnberg Waarom hebben te veel bedrijven na een paar vermoeiende beursdagen niet genoeg bezoekers en potentiële klanten gesproken op hun stand? Klanten die in de toekoms... »
CMS door Rick Hermanussen Dit boek is een notitieboek voor de offline Marketingtraining met de focus op Copywriting, Marketing & Sales (CMS). Dit zijn vaardigheden die iedere online mark... »
Power Brands 2.0 door Marc Oosterhout Apple, Airbnb, Nike, Google, Starbucks, Nespresso, Jamie Oliver, Obama, GroenLinks, Uber, IKEA of HEMA. De Power Brands van nu. Merken waar mensen liefde voor k... »
Stop marketing, start growth hacking door Bart Snijders Growth hacking is de laatste jaren een van de meest gehoorde buzzwoorden in de startup- en marketingwereld. Maar wat is het en hoe werkt het? En waarom kan geen... »
Zie je ertegenop om jezelf en je boeken te promoten? Heb je geen idee waar je moet beginnen? Of heb je het gevoel d... »
Aandachtsmarketing door Klaas Weima Aandacht is de nieuwe valuta. Door uitpuilende mailboxen, ontplofte WhatsApp-groepen en een overdaad aan reclame is onze aandacht kostbaarder dan ooit. Hoe zorg... »
Alles wordt voice door Joey Scheufler “Voice komt er aan”, “we moeten iets met voice” en “voice is the next big thing” op vrijwel elk marketingcongress, en bij elk marketingteam staat het thema voic... »
Retailmarketing door Frank Quix Standaardwerk voor het vakgebied retailmarketing;uitgebreide aandacht voor operationele toepassing van de theorie;beantwoordt de vraag ‘Hoe werkt retailmarketin... »