Welkom op Boeklezers.nl

Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »

Meedoen

Populaire boeken

 
» »
 



Leerboek HRM
Leerboek HRM door Albert Kamperman & Frits Kluijtmans
•Al meer dan 30 jaar het ultieme leerboek voor aankomende HRM-professionals;•wetenschappelijke basis en ruime aandacht voor actuele ontwikkelingen en trends;•vo... »
 
 
 
 
 

Grondslagen van auditing en assurance
Grondslagen van auditing en assurance door Barbara Majoor
•Eerste deel van de serie ‘Elementaire theorie accountantscontrole’;•beschrijft stapsgewijs de fundamenten van accountantscontrole;•nieuw: hoofdstuk over de beo... »
 
 
 
 
 

Salesmanagement
Salesmanagement door Arnold Steenbeek & Gerbrand Rustenburg
-Bundelt de belangrijkste onderwerpen uit de moderne verkooppraktijk en koppelt ze aan elkaar;-leert je stapsgewijs een integraal strategisch en operationeel ve... »
 
 
 
 
 

Marketing Kernstof
Marketing Kernstof door Hans Vosner & Martin van der Sluis
•Zeer complete introductie op het vakgebied marketing;•sluit aan bij NIMA-A exameneisen;•rijke digitale ondersteuning.Marketing Kernstof is een uitgebreide intr... »
 
 
 
 
 

Inleiding tot de marketing
Inleiding tot de marketing door Bronis Verhage
•Complete en toegankelijke kennismaking met het vakgebied marketing;•leert hoe slagvaardig een marketingbeleid uit te stippelen;•nieuwe editie met actuele thema... »
 
 
 
 
 

Digital Marketing Fundamentals
Digital Marketing Fundamentals door Berend Sikkenga, Danny Oosterveer & David den Besten
 »
 
 
 
 
 

Communicatiestrategie
Communicatiestrategie door Wil Michels
•Je wilt je opdrachtgever verrassen met een verleidelijke strategie; •je wilt minder operationeel en meer strategisch werken;•je wilt meer systematisch werken ... »
 
 
 
 
 

Basisboek sales
Basisboek sales door Robin van der Werf
WEBSHOP•Complete en toegankelijke oriëntatie op het vakgebied Sales;•sluit volledig aan op het examen NIMA A Sales;•aandacht voor actuele thema’s zoals inzet va... »
 
 
 
 
 

Basisboek online marketing
Basisboek online marketing door Berend Sikkenga, Danny Oosterveer & David den Besten
 »
 
 
 
 
 

De klantendriehoek
De klantendriehoek door Philip van Kelst
<p>Klanten accepteren niet meer dat hun nood aan helderheid, juiste informatie, houvast, structuur, respect en contact genegeerd wordt. Daardoor worden ze 'moei... »