Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Leerboek HRM door Albert Kamperman & Frits Kluijtmans •Al meer dan 30 jaar het ultieme leerboek voor aankomende HRM-professionals;•wetenschappelijke basis en ruime aandacht voor actuele ontwikkelingen en trends;•vo... »
Grondslagen van auditing en assurance door Barbara Majoor •Eerste deel van de serie ‘Elementaire theorie accountantscontrole’;•beschrijft stapsgewijs de fundamenten van accountantscontrole;•nieuw: hoofdstuk over de beo... »
Salesmanagement door Arnold Steenbeek & Gerbrand Rustenburg -Bundelt de belangrijkste onderwerpen uit de moderne verkooppraktijk en koppelt ze aan elkaar;-leert je stapsgewijs een integraal strategisch en operationeel ve... »
Marketing Kernstof door Hans Vosner & Martin van der Sluis •Zeer complete introductie op het vakgebied marketing;•sluit aan bij NIMA-A exameneisen;•rijke digitale ondersteuning.Marketing Kernstof is een uitgebreide intr... »
Inleiding tot de marketing door Bronis Verhage •Complete en toegankelijke kennismaking met het vakgebied marketing;•leert hoe slagvaardig een marketingbeleid uit te stippelen;•nieuwe editie met actuele thema... »
Communicatiestrategie door Wil Michels •Je wilt je opdrachtgever verrassen met een verleidelijke strategie; •je wilt minder operationeel en meer strategisch werken;•je wilt meer systematisch werken ... »
Basisboek sales door Robin van der Werf WEBSHOP•Complete en toegankelijke oriëntatie op het vakgebied Sales;•sluit volledig aan op het examen NIMA A Sales;•aandacht voor actuele thema’s zoals inzet va... »
De klantendriehoek door Philip van Kelst <p>Klanten accepteren niet meer dat hun nood aan helderheid, juiste informatie, houvast, structuur, respect en contact genegeerd wordt. Daardoor worden ze 'moei... »