Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Marketing Kernstof door Hans Vosmer & John Smal Marketing Kernstof is een uitgebreide introductie in het vakgebied marketing. Het boek beschrijft de belangrijkste marketingbegrippen, -theorieën en -modellen. ... »
Marketing Kernstof opgaven door Hans Vosmer & John Smal Marketing Kernstof opgaven sluit aan bij het boek Marketing Kernstof. In deze nieuwe editie zijn geactualiseerde cases, nieuwe meerkeuzevragen en een nieuw voor... »
Marketingcommunicatiestrategie door Fred van Raaij, Ko Floor & Margot Bouwman Marketingcommunicatiestrategie is al jaren hét boek voor het vakgebied marketingcommunicatie. Het boek slaagt erin om de voortdurende veranderingen in de wereld... »
Strategische marketingplanning door Karel Jan Alsem In Strategische marketingplanning wordt het planningsproces voor marketingstrategieën op een toegankelijke wijze uitgelegd. Ieder hoofdstuk betreft een stap in ... »
Inleiding tot de marketing door Inleiding tot de marketing geeft een compleet beeld van de beginselen van marketing en leert hoe een slagvaardig marketingbeleid uit te stippelen. Het geeft act... »
10X10 code door Thijs Maalderink Mijn doel was om een onderneming te beginnen zonder opstartkosten, en dat is gelukt. De enige kosten die ik heb gemaakt zijn € 50 om mijn bedrijf in te schrijve... »
Handboek creatieve marketingwerkvormen door Herman Koot & Tom Spanjaard Handboek creatieve marketingwerkvormen is een praktische handleiding voor studenten en (young) professionals die middels interactieve marketingwerkvormen hun ma... »
Marketingcommunicatiestrategie door Fred van Raaij, Ko Floor & Margot Bouwman Marketingcommunicatiestrategie is al jaren hét boek voor het vakgebied marketingcommunicatie. Het boek slaagt erin om de voortdurende veranderingen in de wereld... »
Inleiding tot de marketing door Bronis Verhage Inleiding tot de marketing geeft een compleet beeld van de beginselen van marketing en leert hoe een slagvaardig marketingbeleid uit te stippelen. Het geeft act... »
E-commerce & E-business door Berend Sikkenga & Marjolein Visser E-commerce en E-business zijn in een stroomversnelling geraakt door de technologische evolutie. Deze maakt het mogelijk goederen en diensten efficiënter samen t... »