Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Essentie van communicatie door Wil Michels -Zet glashelder het volledige communicatieproces uiteen;-zeer praktijkgericht en activerend;-met uniek Communicatie Canvas.Essentie van communicatie is een bekn... »
Onderhandelen, theorie en praktijk door Piet Aarts Of u nu onderhandelt over de aankoop of verkoop van een auto, huis of een groot zakelijk project, dit boek geeft u krachtige handvatten om tot een succesvolle d... »
De marketingcode door Jerry Helmers BAM! Hier is dan ein-de-lijk dé oplossing voor mkb'ers en onder?nemende zzp'ers die in de waan van de dag nooit de tijd hebben om structureel marketing te bedri... »
Omgaan met Event Disruptie door Lenny Klaassen OMGAAN MET EVENT DISRUPTIEDe wereld staat op zijn kop. De gevolgen van het coronavirus zijn wereldwijd groot, maar voor de realisatie van evenementen zijn ze gi... »
Overtuigen met neuromarketing door Dion van der Vaart Hoe kun je neuromarketing online gebruiken?Hoe maak je je digitale tools weergaloos aantrekkelijk?Ontdek hoe woorden en beelden ons brein bespelen en doe er je ... »
Klanten die twijfelen kopen niet door Marja Silvertant & Simon van Duivenvoorde Wie herkent dit gevoel niet? Je bent op zoek naar een cadeautje. Of een nieuwe telefoon. Of een boormachine. Vol goede moed surf je naar je favoriete website. J... »