Welkom op Boeklezers.nl

Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »

Meedoen

Populaire boeken

 
» » »
 



Integrated service management
Integrated service management door Jan van Bon & W. Hoving
Het mooie vakgebied IT-servicemanagement (ITSM) is nog maar dertig jaar jong en heeft al veel positieve resultaten opgeleverd. Door de jaren heen zijn nieuwe in... »
 
 
 
 
 

IT en management
IT en management door Jos Gielkens
Over de serie I-Tracks<br/>Binnen I-Tracks kan iedereen die zich (verder) wil scholen op het gebied van de ICT zijn eigen individuele leerrichting kiezen op bas... »
 
 
 
 
 

Content organizing in de praktijk
Content organizing in de praktijk door Atie de Heer
Content is de sleutel voor betere interactie met uw klanten. Door uw content strategisch in te zetten, wordt elke stap in het klantproces zorgvuldig ondersteund... »
 
 
 
 
 

ISO/IEC 20000
ISO/IEC 20000 door Leo van Selm
Note: This book is available in several languages: Dutch, Chinese, Brazilian Portuguese, English, German, French, Spanish.<br/><br/>* Dit boek gaat over de (NEN... »
 
 
 
 
 

TMap next
TMap next door Bart Broekman, Leo van der Aalst & Michiel Vroon
TMap is een testmethode die is samen te vatten in vier essenties: * De opdrachtgever stuurt het testen aan op rationele en economische gronden: Business Driven ... »
 
 
 
 
 

Verhoog uw spreadsheetbewustzijn
Verhoog uw spreadsheetbewustzijn door Philip Koenders
Spreadsheetsoftware, vrijwel iedere organisatie maakt er gebruik van en stelt de software ter beschikking aan haar medewerkers. Maar aan spreadsheets – het gebr... »
 
 
 
 
 

De Belofte
De Belofte door
 »
 
 
 
 
 

Trends in IT-Beveiliging
Trends in IT-Beveiliging door Cees Coumou
Trends In It Beveiliging... »
 
 
 
 
 

IT-servicemanagement op basis van ITIL
IT-servicemanagement op basis van ITIL door Pierre Bernard & Rene Visser
De vorige drukken van dit boek zijn al jaren de meest toonaangevende publicatie op het gebied van ITIL. Vanaf de eerste druk in 1999 is dit oorspronkelijk in he... »