Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Integrated service management door Jan van Bon & W. Hoving Het mooie vakgebied IT-servicemanagement (ITSM) is nog maar dertig jaar jong en heeft al veel positieve resultaten opgeleverd. Door de jaren heen zijn nieuwe in... »
IT en management door Jos Gielkens Over de serie I-Tracks<br/>Binnen I-Tracks kan iedereen die zich (verder) wil scholen op het gebied van de ICT zijn eigen individuele leerrichting kiezen op bas... »
Content organizing in de praktijk door Atie de Heer Content is de sleutel voor betere interactie met uw klanten. Door uw content strategisch in te zetten, wordt elke stap in het klantproces zorgvuldig ondersteund... »
ISO/IEC 20000 door Leo van Selm Note: This book is available in several languages: Dutch, Chinese, Brazilian Portuguese, English, German, French, Spanish.<br/><br/>* Dit boek gaat over de (NEN... »
TMap next door Bart Broekman, Leo van der Aalst & Michiel Vroon TMap is een testmethode die is samen te vatten in vier essenties: * De opdrachtgever stuurt het testen aan op rationele en economische gronden: Business Driven ... »
Verhoog uw spreadsheetbewustzijn door Philip Koenders Spreadsheetsoftware, vrijwel iedere organisatie maakt er gebruik van en stelt de software ter beschikking aan haar medewerkers. Maar aan spreadsheets  het gebr... »
IT-servicemanagement op basis van ITIL door Pierre Bernard & Rene Visser De vorige drukken van dit boek zijn al jaren de meest toonaangevende publicatie op het gebied van ITIL. Vanaf de eerste druk in 1999 is dit oorspronkelijk in he... »