Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Sportmarketing: waardecreatie binnen de sport door Hugo Gruijters & Robert Kok Sportmarketing is een groeiend vakgebied dat een grote rol speelt in de internationale sportwereld. Binnen dit vakgebied wordt er onderscheid gemaakt tussen mar... »
Meer succes met Instagram! door Rik Keijzer Vandaag de dag is Instagram een krachtig onderdeel van de digitale marketingmix binnen elk bedrijf of organisatie. Het is niet meer weg te denken uit ons dageli... »
Inclusieve communicatie door Challouki Hanan In een samenleving die steeds diverser wordt, gaan bedrijven en overheden constant op zoek naar manieren om efficiĆ«nt te communiceren en hun doelpubliek te verb... »
Nudging & Overtuigen door Ciska Wybo & Reinout Van Zandycke Nudging won de laatste jaren sterk aan belangstelling. Verschillende overheden en organisaties maken er reeds gebruik van. Maar wat houdt nudging nu concreet in... »
The future of shopping door Jorg Snoeck & Pauline Neerman <p>De bekroonde retailgids <em>The future of shopping: where everyone is a retailer</em> is, na gevierde uitgaves in het Frans, Engels en Chinees, terug met een... »
Iedereen superfan door Niels Vandecasteele & Stefan Doutreluingne <p><strong>Hoe maak je van je klanten ambassadeurs voor jouw merk?
Hoe breng je jouw eigen netwerk in kaart?
Hoe kun je met beperkte middelen een ma... »