Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Social media management - 2e editie door Dian Rietberg, Karin Ruigrok & Marjolein Visser <ul> <li>Enige studieboek dat social media vanuit klantperspectief behandelt;</li> <li>geschreven door experts uit het werkveld, met actuele en relevante ... »
Marketing (NL) door Igor Nowé <p><strong>Hoe bereik je klanten in een digitale wereld?
Waarom verkiezen mensen het ene merk boven het andere?
Hoe stel je een sterk marketingplan ... »
Boomer Business door Dominique Vercraeye, Filip Lemaitre & Stefan Doutreluingne <P>Onze samenleving verandert voortdurend. De bevolkingspiramide is intussen een balk met een evenwichtiger spreiding van leeftijdsgroepen als gevolg van de toe... »
Fight The Average door Dries Henau & Yuri Vandenbogaerde <p>In een wereld waar middelmatigheid de norm is geworden, is opvallen essentieel. <em>Fight The Average</em> is een krachtig manifest tegen de norm. Dries & Yu... »
Marketing (NL) door Igor Nowé <p><strong>Hoe bereik je klanten in een digitale wereld?
Waarom verkiezen mensen het ene merk boven het andere?
Hoe stel je een sterk marketingplan ... »
Dit is content marketing door Bart Lombaerts, Koen Denolf & Michel Libens <p><strong>Met interviews van internationale experts als Ann Handley, Robert Rose, Andrew Davis en Jesper Laursen.
Met meer dan 200 cases en voorbeelden. ... »
101 beïnvloedingstechnieken door Nicol Tadema <p><strong>Met de direct toepasbare technieken in dit boek, maak je het mogelijk resultaten substantieel te laten groeien.</strong></p><p> </p><p>Hoe boek je op... »