Welkom op Boeklezers.nl

Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »

Meedoen

Populaire boeken

 
» »
 



22 marketingtips voor starters
22 marketingtips voor starters door Peter Desmyttere
Hoe wint u de aandacht van uw toekomstige klanten? Hoe verwerft u marktaandeel zonder een lange lijst referenties? Hoe verdient u geld met een nieuw product? En... »
 
 
 
 
 

IKZ Integrale kwaliteitszorg en verbetermanagement
IKZ Integrale kwaliteitszorg en verbetermanagement door Chris Bakker & Els Meertens
..... »
 
 
 
 
 

Altijd prijs
Altijd prijs door Frans Visser
Prijsbeleid. Elke ondernemer heeft ermee te maken, maar het krijgt zelden de aandacht die het verdient. En dat terwijl deskundigen het erover eens zijn dat een ... »
 
 
 
 
 

Het Coachingsmethoden boek
Het Coachingsmethoden boek door Susan van Ass
Gratis e-book bij folio editie... »
 
 
 
 
 

Sales beter de baas
Sales beter de baas door Edwin de Haas
Gratis e-book bij folio editie... »
 
 
 
 
 

Competente mensen incompetente teams
Competente mensen incompetente teams door Jobbeke de Jong
Leer teams zien als levend organisme en krijg grip op gedoeVeel teamcoaches en -leiders werken te hard. Ze proberen hun teams bij te sturen en zitten boven op p... »
 
 
 
 
 

De kick van feedback
De kick van feedback door Eeke Dijkstra & Jurriaan Dolman
Iedereen die samenwerkt met andere mensen heeft met feedback te maken. Het geven en ontvangen van feedback is niet altijd even makkelijk en kan ook heel spannen... »
 
 
 
 
 

Arbeidsmarkt in crisistijd
Arbeidsmarkt in crisistijd door Gerben Bruinsma
Arbeidsmarktproblemen steken de komende jaren vaker de kop op in...... »
 
 
 
 
 

Office management agenda
Office management agenda door
Dit boek is nog niet in productie genomen; de verschijningsdatum is daarom nog niet bekend... »
 
 
 
 
 

Coachen 3.0
Coachen 3.0 door Sergio van der Pluijm
De vragen die we stellen bepalen de antwoorden die we krijgen.Als je iemand in beweging wilt krijgen, moet je niet vragen wat hem tegenhoudt. Vraag liever waar ... »