Welkom op Boeklezers.nl

Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »

Meedoen

Populaire boeken

 
» » »
 



Ladders tegen wolken
Ladders tegen wolken door Dirk-Jan de Bruijn, Hans Bakker & Michiel Jak
Ingewikkelde systeeminnovaties – denk aan transities in energie, mobiliteit, klimaat, veiligheid, zorg – hebben meer nodig dan kortetermijnsturing en micromanag... »
 
 
 
 
 

Zakelijke Huwelijken
Zakelijke Huwelijken door Yvonne de Jager
Binnen de marketingcommunicatie- en mediabranche lopen meerdere markante duo’s rond. Zij staan met zijn tweeën aan het hoofd van succesvolle ondernemingen. Wat ... »
 
 
 
 
 

(How to) Make Brighter Business
(How to) Make Brighter Business door Erik Giebels
 »
 
 
 
 
 

Workplace decoded
Workplace decoded door Christine Roest & René van der Vlugt
Het creëren van een werkomgeving waarin een optimale ervaring voor gebruikers centraal staat is voor velen al dagelijkse kost. Altijd was je al bezig met de mog... »
 
 
 
 
 

Wicked World International Edition
Wicked World International Edition door Anu Manickam & Karel van Berkel
 »
 
 
 
 
 

Soms is alles wel eens waar
Soms is alles wel eens waar door Toon Gerbrands
<p>In ‘de tiende van Toon’ trapt Toon Gerbrands 52 heilige managementhuisjes omver. Niet omdat hij per se dwars wil liggen. Wel omdat hij zo zijn eigen mening h... »
 
 
 
 
 

Geïntegreerde veiligheidssystemen
Geïntegreerde veiligheidssystemen door Robert Verhulst
Een nieuw of een modernisering van Uw elektronische beveiliging vraagt een studie van huidige risico’s en aanwending van hedendaagse technologie in de uitwerkin... »
 
 
 
 
 

De supportorganisatie
De supportorganisatie door Jirtsin Beenhakker
Er is nog steeds plek voor managers in de platte organisatie, als ze zich tenminste behulpzaam opstellen. Steeds meer medewerkers organiseren hun eigen werk, ma... »
 
 
 
 
 

Six Star Service
Six Star Service door Sydney Brouwer
Veel organisaties willen fans maken van klanten, maar slechts weinige lukt dat. Klanten worden namelijk niet zomaar fans, daar moet je echt wel wat voor doen. G... »
 
 
 
 
 

Het monster met de gouden ogen
Het monster met de gouden ogen door Machteld Kooij
Elke manager, voorzitter, deskundige of directeur staat regelmatig in de spotlights. Prestentaties, interviews, lezingen en lastige vragen van journalisten: het... »