Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Basisboek marketing door Kees Benschop De essentie van marketing is niet langer de ruil van producten of diensten bevorderen. Tegenwoordig spelen consumentenbehoeften een veel grotere rol. Zoals mark... »
Marketingplanning door Kees Benschop Plannen maken we allemaal. Met planning brengen mensen en organisaties namelijk structuur aan in hun bezigheden. Zo ga je doelgerichter werken. En vergroot je d... »
Marketing: de harde cijfers door Kees Benschop Startpunt bij marketing is zicht op de markt van jouw bedrijf én op je (marketing)budget. Maar hoe krijg je zicht op die cijfers? Hoe budgeteer je voor marketin... »
Communicatie door Kees Benschop Corporate en marketingcommunicatie is een boeiend maar breed vakgebied. Wat komt er allemaal bij communicatie in een onderneming kijken? Welke instrumenten hore... »
Marktonderzoek door Kees Benschop Tijdens het plannen én uitvoeren van marketing heb je veel informatie nodig. Als die informatie niet voorhanden is, moet je op onderzoek uit. In Marktonderzoek ... »
Post verzorgen en archiveren door J.H. Altena Dit praktijkboek bevat realistische opdrachten met betrekking tot de beroepspraktijk van de toekomstige receptionist(e), de medewerker secretariaat en de medewe... »