Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Seksistische reclame door C. Van Hellemont Is dit niet een beetje seksistisch, vraagt een collega en duwt je een advertentie uit een tijdschrift onderde neus. Het feit dat het moet worden gevraagd, zegt ... »
Dealing with the Dutch door J. Vossestein People from all corners of the world, involved in governemnt, business and culture,come into contact with Dutch colleagues and counterparts, either here in the ... »
Didactische Standaard door C. Beers Welke stappen neem je voordat je een cursus gaat geven? Hoe schat je in wat cursisten al weten? Hoe maak je een keuze uit de beste hulpmiddelen? En hoe voer je ... »
NLP Master Practitioner door Roderik Kelderman Dit boek is bedoeld voor iedere NLP Coach, NLP Trainer of deelnemer van een NLP Opleiding of cursus als handboek en naslagwerk.... »
Effectief deelnemen aan beurzen door T. Wesselius Beursdeelname biedt bedrijven veel voordelen.<br/>Merkvoorkeuren veranderen effectief en er vallen hoogwaardige<br/>leads mee te vergaren. Waar anders besteedt de<br/>klant vrijwillig zoveel tijd en geld om door bedrijven geïnformeerd<br/>te worden! Exposeren vormt een ijzersterk communicatiemiddel. »