Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Marketing strategy & organization door Henry Robben, Peter Gouw & Rudy Moenaert Laat uw bedrijf groeien in de 21ste eeuwMarketing als duurzame business. Hét basiswerk over het plannen en implementeren van marketingactiviteiten om het concur... »
Mediastorm door Rogier van Kralingen & Thijs Muller MediastormNieuwe creativiteit in een revolutionaire tijdIn een tijd dat de consument zelf producent is, de elite haar monopolie op informatie kwijtraakt, vier-v... »
Macht is overal door Met Macht is overal wil Rinike Geers laten zien dat macht een ‘gewoon’ onderdeel is van het samenleven in organisaties - dus niet per se goed of slecht. In ... »
Poldermodel 3.0 door Fedde Monsma Dat de arbeidsmarkt verandert, is een gegeven. Dat geldt ook voor de richting (meer flex, minder vast), al zijn de verhoudingen nog niet duidelijk. Veel is daar... »
Ondernemen voor welvaart door Guy Tegenbos, Johan Van Praet & Martine Maelschalck <p>Op 13 februari 1895 sloten 183 ondernemingen een constructief bondgenootschap. Zoveel jaar later spreekt het Verbond van Belgische Ondernemingen voor meer da... »
Een Goed Gesprek... door Erik Stevens In de commercie staat telemarketing, oftewel koud bellen, onder aan de ladder. Het wordt door velen gezien én ervaren als het laagste van het laagste. Ongevraag... »