Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Bedrijfsdoelen verduurzamen door Hugo von Meijenfeldt De meeste Nederlandse ondernemingen zijn gemotiveerd om hun bedrijfsdoelen te verduurzamen. Daarmee verzekeren ze hun continuïteit, risicoanalyse en integriteit... »
Groeien als Kool door Jordy Kool <em>Groeien als Kool</em> is het verhaal van topmanager, investeerder, toezichthouder en businesscoach Jordy Kool. Op het eerste gezicht lijkt het misschien een... »
De comfort-transitie door Elmas Duduk & Peter de Roode <p>Als organisaties en medewerkers blijven doen wat ze altijd deden, worden zij op den duur irrelevant. Werken vanuit je comfortzone is daar een van de grootste... »
NILS door Barry van Beem & Gerben Nijmeijer <p>Het vinden van jouw unieke formule. Dat is misschien wel de grootste uitdaging waarmee je als ondernemer wordt geconfronteerd. Datgene waarmee jij je ondersc... »
De wereld is rond door Jo Caudron <P>Al meer dan twintig jaar veranderen sectoren onder impuls van digitale disruptie. Banken, retailers, de media, taxibedrijven en zovele andere organisaties er... »
Volgende keer beter! door Manja Bomhoff & Yvonne van der Vlugt Een klacht is gratis advies voor je organisatie. Toch lijken we dat advies niet echt aan te willen nemen: als organisatie leren van klachten en je dienstverleni... »