Boek
Alles voelt als een van die legendarische surfgolven die maar eens in de twintig jaar voorbijkomt. Dan denk je ook niet aan wat er fout kan gaan. Je springt op je plank en je duikt het water in.'
In 2004 richt Raymond Spanjar met Koen en Floris een website op. Een sociaal netwerk genaamd Hyves. Wat begint als een uit de hand gelopen grap, groeit uit tot een ongekend succes. Hyves wordt een hype. Van Amsterdam tot Peru, van studenten tot BN'ers, iedereen doet mee - zelfs Jan Peter Balkenende.
Het bedrijf komt op de radar van grote mediabedrijven. Nog voor het lukt om daadwerkelijk geld te verdienen met Hyves, ligt het eerste miljoenenbod al op tafel. De vrienden worden vervolgens ondergedompeld in een wereld van privéjets en exclusieve feestjes.
In Van 3 naar 10.000.000 vrienden vertelt Raymond Spanjar openhartig en vol humor over de geboorte, de groei, de onderhandelingen en de uiteindelijke verkoop van de meest populaire website van Nederland. Een must-read voor ondernemers en jonge honden, een kijkje achter de schermen voor alle Hyvers en een inspiratiebron voor de gevestigde orde.
'Een openhartig, ontwapenend en soms ontluisterend verhaal. Voor een ieder die mijmert over zakelijk succes of op het strand gewoon een spannend jongensboek wil lezen - leescht dit boek!' JORT KELDER
'Intrigerend. Geestig. Rock-'n-roll.' HANNA VERBOOM (actrice en oprichter GetItDone.org)
'Een feest der herkenning. De mannen van Hyves hebben mijn geloof in 'work hard, play hard' alleen maar versterkt. In één ruk uitgelezen.' MICHIEL MOL (Lost Boys, Force India f1)
'Zeer inspirerend, wie dit leest wil ondernemen, avonturen beleven, aan de slag!' JEROEN SMIT (auteur van De Prooi)
Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Er zijn nog geen verbanden gelegd.