Boek
Een moderne journalist kan net zomin zonder sociale media als een dominee zonder kerk. Op sociale media bevindt zich namelijk niet alleen je kritische doelgroep, maar je treft er ook met regelmaat nieuws aan. En echt niet alleen als er ergens een grote ramp gebeurt.In acht praktische hoofdstukken leren zowel beginners als gevorderden in dit boek manieren om als journalist maximale winst uit sociale media te halen. Je krijgt antwoord op vragen als ‘Wat heb ik bij breaking news aan Twitter’, ‘Hoe kan ik informatie achterhalen die iemand heeft geprobeerd te verbergen’ en ‘Klopt het wel wat ik hier lees’. Journalist Arjan Dasselaar (1975, arjandasselaar.nl) gebruikt sociale media al sinds IRC werd bedacht. Hij heeft zo’n 5.600 volgers op Twitter, is dol op Google+ en doet met tegenzin mee aan Facebook. «
Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Er zijn nog geen recensies voor dit boek.