Boek
Marketing is de dingen doen leven en marketeers zijn bruggenbouwers. Ze bouwen bruggen tussen intieme menselijke verlangens en de mogelijke antwoorden die er in de commercile buitenwereld te vinden zijn.Censydiam een internationaal marktonderzoekbureau was met een reeks veertiendaagse columns over marketing vier jaar lang te gast in de financieeleconomische bijlage van de krant De Standaard. Dit boek is een bloemlezing uit deze marketingkronieken. Met een wat eigenzinnige kijk en met wellicht eigengereide bedenkingen wordt het marketingwereldje onder de loep genomen.Uit de inhoudMarketing is essentieel in een vrije markteconomie ndash Nomen est omen ndash Marketing moet ethisch zijn ndash Consumenten hebben recht op subjectieve emoties Marketing is deel van de cultuur ndash Marketing gaat seks niet uit de weg ndash Marketing gaat over inzicht niet over statistieken ndash Marketing zal creatief zijn of zal niet zijn ndash Marketing bevordert relaties ndash Marketing leeft ook in Vlaanderen.Jan Callebaut is managing director en n van de oprichters van het onderzoeksinstituut Censydiam «
Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Er zijn nog geen recensies voor dit boek.