Boek
Startpunt bij marketing is zicht op de markt van jouw bedrijf én op je (marketing)budget. Maar hoe krijg je zicht op die cijfers? Hoe budgeteer je voor marketing en communicatie? En hoe maak je eigenlijk een begroting en een balans? Het staat allemaal uitgelegd in Marketing: de harde cijfers.Over de inhoudMarketing: de harde cijfers bereidt uw studenten voor op de examenstof van de SPL/ECABO toetsmatrijs Financiën, begroten en budgetteren. Het boek is speciaal geschreven voor het kwalificatiedossier Marketing, communicatie en evenementen. Hierdoor werd het mogelijk om dit cijfermatige boek in een marketingcontext te plaatsen.Marketing: de harde cijfers is een van de 7 compacte delen van de Pitchserie. Dit is een serie marketing- en communicatieboeken met twee doelen. Allereerst zijn de boeken onmisbaar studiemateriaal voor het mbo-diploma Medewerker marketing en communicatie. Na het behalen van dit diploma vormen deze boeken bovendien een stevige basis voor de weg naar het Nima A-diploma. Uniek aan dit boekEen praktisch en overzichtelijk gestructureerd studieboek waarin informatie wordt afgewisseld met vragen en opdrachten.De student kan stapsgewijs de materie tot zich nemen.No-nonsense vormgeving met een rustige bladspiegel en niet te lange alinea's.De enige 'moeilijke' woorden zijn de begrippen waar de beroepsbeoefenaar mee moet werken en die uw student dus moet kennen.U als docent kunt gebruikmaken van handleidingen, uitwerkingen en Powerpointpresentaties per hoofdstuk. Deze presentaties kunt u ook gebruiken als handout of kernachtige samenvatting.Pitch is geschikt voor zelfstandig werken én voor afwisselend zelfstandig en klassikaal werken.Extra materiaalBij het boek hoort de online oefen- en toetsportal PracticX. In deze portal vindt de student per hoofdstuk open en gesloten vragen, waarop de student direct feedback krijgt. Daarnaast kan de student met oefententamens zich voorbereiden op de theorietentamens van SPL/ECABO. Ook op deze oefententamens krijg je meteen feedback.DoelgroepMbo-studenten niveau 4. Bedoeld voor studenten in commerciële opleidingen zoals Economie, Marketing, Communicatie en Evenementen. «
Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Er zijn nog geen verbanden gelegd.