Boek
'Voor maatwerk heb ik het te druk!' Herkent u dat? Offertes komen vaak onder tijdsdruk tot stand door knip- en plakwerk. Dat is te begrijpen, maar het kan anders. Door bouwstenen slim te combineren, schrijft u een offerte die perfect op maat gemaakt is voor uw klant. Haal binnen die opdracht! leert u die bouwstenen samenstellen. Maar dat is niet het enige.
Klanten beslissen niet alleen op zakelijke gronden, ook hun gevoel speelt een doorslaggevende rol. Het is dus niet voldoende dat uw aanbod concurrerend is. In dit boek leest u daarom niet alleen hoe u een goede offerte maakt, maar ook hoe u het gevoel van de klant kan beïnvloeden. Stap voor stap leert u hoe u een winnende offerte schrijft.
Wat wil een klant lezen in uw offerte? Uw klant wil lezen dat u en uw collega's alle beschikbare kennis, methodes en vaardigheden in huis hebben om voor hem het resultaat te behalen waaraan hij op dat moment behoefte heeft. Uw offerte moet hem daarvan overtuigen. Dat u zich voor een klant gaat inspannen, vanzelfsprekend. Maar u onderscheidt zich pas echt als u resultaatgericht durft te offreren. Daar draait het om in dit boek.
Hoe is dit boek tot stand gekomen?
In de kern is het een gestructureerd verslag van de trainingen die de auteur de afgelopen jaren voor vele klanten heeft verzorgd. Die trainingen hebben geleerd dat alle schrijvers worstelen met dezelfde vragen:Wat is de beste structuur voor een offerte? Hoe formuleer je een beoogd resultaat? Welke argumenten overtuigen een klant? Hoe vermijd je clichés voor de opening? Hoe verwerk je een acquisitiegesprek in de offerte? De auteur geeft in dit boek op deze en vele andere vragen een praktisch antwoord. «
Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Er zijn nog geen verbanden gelegd.