Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Klanthelden in de 9+ organisatie <p>Klanten die zó enthousiast zijn over een organisatie dat ze er bij wijze van spreken een tatoeage van zouden willen laten zetten?! Zo’n organisatie is ... »
De 9+ organisatie Genomineerd voor het managementboek van het jaar 2011In all the most relevant aspects, this book gets a 9+B.Joseph Pine II, co-author, De Beleveniseconomie ... »
Klanthelden in de 9 + organisatie Klanten die zó enthousiast zijn over een organisatie dat ze er bij wijze van spreken een tatoeage van zouden willen laten zetten?! Zo'n organisatie is een K... »
Basisboek Customer Journey - Het eerste studieboek over customer journey voor het hoger onderwijs;- leert studenten vanuit de klantbeleving te kijken, denken en doen;- gebaseerd op de ... »
Basisboek Customer Journey - Het eerste studieboek over customer journey voor het hoger onderwijs;- leert studenten vanuit de klantbeleving te kijken, denken en doen;- gebaseerd op de ... »