Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Servicemanagement Deze 3e druk vervangt en verbetert de vorige druk (met ISBN 9789057523540).Aan het ondersteunen van gebruikers van ICT-systemen worden steeds hogere eisen ge... »
Maatwerk MBO ICT Service Een competentiegerichte methode<br/>Met de nieuwe methode Maatwerk MBO ICT brengt u de<br/>competentiegerichte kwalificatiestructuur in de praktijk.<br/>De m... »
SERVICEMANAGEMENT Servicemanagement | Versie 2020Aan het ondersteunen van gebruikers van ICT-systemen worden steeds hogere eisen gesteld. Het boek Servicemanagement geeft je i... »
ICT Infrastructuur en datacommunicatie Deze geheel herziene 4e druk van ICT-infrastructuur en datacommunicatie geeft een breed en gestructureerd overzicht van dit onderdeel van het vakgebied infor... »
Cryptobeleggen Dit boek biedt algemene basiskennis van beleggen, crypto én de markt om vervolgens zelfstandig en gedegen aan de slag te kunnen gaan met cryptobeleggen. De ... »
Service desk Service Desk is een studieboek over Service Delivery en Service Support en beschrijft de processen die een centrale rol spelen binnen IT Service Management. ... »
Maatwerk MBO ICT Een competentiegerichte methode<br/>Met de nieuwe methode Maatwerk MBO ICT brengt u de<br/>competentiegerichte kwalificatiestructuur in de praktijk.<br/>De m... »
Servicemanagement Het boek 'Servicemanagement, niveau 4' is een voortzetting van de titel 'Gebruikersondersteuning 4', eerder uitgebracht door Academic Service (ISBN 978 90 39... »
Aan de slag met IT-service management Aan de slag met IT Service Management beschrijft de processen die een centrale rol spelen binnen het vakgebied IT-beheer. Hiermee krijgen studenten een goedo... »
ITIL-processen voor ICT-beheer ITIL-processen voor ICT beheer is een uitgave gericht op het vakgebied IT Service Management. Hierin worden processen beschreven die een centrale rol spelen ... »