Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Never waste a good crisis Hoe kun je het tij keren als je geconfronteerd wordt met een crisis? En hoe kun je voorkomen dat je nog een keer getroffen wordt? In dit boek beschrijven tie... »
Vlinder in de boksring Vlinder in de boksringSinds easyJet in 2001 het KLM-blauw zwart maakte neemt challengermarketing in Nederland een hoge vlucht. Dirk challenget Albert Heijn, ... »
Uit elkaar dan met elkaar Ieder jaar stranden in Nederland zo’n 35.000 huwelijken plus nog eens 60.000 samenwoonrelaties. Hierbij zijn meer dan 70.000 thuiswonende kinderen betrokke... »
De geluksmachine Auto's roesten niet meer, maar automobilisten wel. We zitten allemaal vastgeroest in onze autokeuze. Braaf kiezen we dezelfde auto als onze buurman, partner,... »
Wat je verkoopt ben je zelf Probeer klanten niet om te praten, maar ga mét ze praten.Vergeet dure advertenties, commercials en huizenhoge billboards. Klanten trek je aan door een perso... »
De geluksmachine Auto's roesten niet meer, maar automobilisten wel. We zitten allemaal vastgeroest in onze autokeuze. Braaf kiezen we dezelfde auto als onze buurman, partner,... »
Wat je verkoopt ben je zelf Probeer klanten niet om te praten, maar ga mét ze praten.Vergeet dure advertenties, commercials en huizenhoge billboards. Klanten trek je aan door een perso... »
Denken als Elon Musk Elon Musk is de Einstein van onze tijd. Fans dragen T-shirts met zijn foto, concurrenten slapen niet meer als hij een nieuw idee lanceert. Wat kunnen we lere... »
De verkoopmaffia Valt het u ook op dat fatsoenlijke bedrijven nooit failliet gaan? Dat aardige verkopers veel succesvoller zijn dan botte? Dat sociale bedrijven veel winstgev... »
Zo verkoop je alles Je kunt nog zo geweldig zijn, maar als mensen dat niet weten heb je er niets aan. Wil je meer klanten? Verleid ze dan met aantrekkelijke reclame.