Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Hoe krijg je ze mee? Winnaar van de GIDS-boekenprijs 2006: het beste HR boek voor de manager.<br/><br/>Wie binnen een organisatie een verandering wil realiseren heeft daarbij alt... »
Vragen naar de onbekende weg Het veranderen van organisaties is altijd een zoektocht. Wie houvast wil vinden in kant-en-klare oplossingen, komt bedrogen uit. Om je eigen antwoorden te vi... »
De functie van frictie Verandering ontstaat in het gesprek dat we erover voeren. In die interactie raken we elkaar, zoeken we elkaar en botsen we met elkaar. Die wrijving en schuri... »
De functie van frictie Verandering ontstaat in het gesprek dat we erover voeren. In die interactie raken we elkaar, zoeken we elkaar en botsen we met elkaar. Die wrijving en schuri... »
Jongleren met loyaliteiten Middenmanagers onderhouden relaties met meerdere mensen boven, onder en naast hen. Ze willen goed voor hun medewerkers zorgen, hun klanten excellent bedienen... »
Vat op verandering Elke organisatieverandering is anders en elke verandering wordt gaandeweg anders. Als je als veranderaar in zon werkelijkheid opereert, bieden stellingen, me... »
Vat op verandering Elke organisatieverandering is anders en elke verandering wordt gaandeweg anders. Als je als veranderaar in zo'n werkelijkheid opereert, bieden stellingen, m... »
Hoe krijg je ze mee? Organisatieverandering is mensenwerk. Het valt of staat met de manier waarop mensen elkaar bereiken, betrekken, overtuigen, bevragen en inspireren. Want een ... »
Hoe krijg je ze mee? Organisatieverandering is mensenwerk. Het valt of staat met de manier waarop mensen elkaar bereiken, betrekken, overtuigen, bevragen en inspireren. Een veran... »